Grid Legends
Devrim niteliğinde sanal prodüksiyon ara sahneleri içeren “Driven to Glory” adlı dramatik yarış hikayesinde sahneye çıkın. Heyecan dolu aksiyonu tecrübe edin, padoktaki çekişmeye tanıklık edin ve sürünün lideri olma mücadelenizde ünlü Ravenwest Motorsport’un üstesinden gelin.
GRID Legends, arkadaşlar ve dünyadaki diğer sürücülerle birlikte motor sporlarının heyecanını yaşamanız için gerilim dolu aksiyon, inanılmaz çeşitlilik ve yenilikçi yollar sunuyor.
GRID Legends’ın inanılmaz aksiyon dolu yarışı, arkadaşlarla ve diğer sürücülerle oynamaya çok uygun. Kolayca aksiyona dalın, kusursuz çok oyunculu oturumunuzu organize edin ve yenilikçi sosyal çevrimiçi seçeneklerimizi kullanarak diğer yarışçılarla hikayeler oluşturun.