Guacamelee! 2
Kavga hiç bu kadar güzel olmamıştı! Popüler aksiyon-platform oyununun uzun zamandır beklenen devamı burada: Guacamelee! 2; Metroidvania tarzında, yeni, müthiş bir macera için emekliliğinden vazgeçen güreşçi Juan Aguacate'i sizlere sunuyor. Juan'ın, Mexiverse'in kendi dokusunu yok etmekle tehdit eden en büyük meydan okumayla yüzleşmesi gerekiyor!