Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
Join our Discord community to keep in touch with other players and development team!Carlos Calaca Başkanın Kızını kaçırdı ve Canlılar Diyarı ile Ölüler Diyarı'nı birleştirmek için onu kurban etmeyi planlıyor.
Efsanevi Dövüşçü maskesini tesadüfen bulan bir çiftçi olan Juan Aguacate, her zaman olmak için hayalini kurduğu bir Kahraman olmak adına güç ve cesarete ulaşmalı ve tüm bunlara bir son vermeli. Kendiniz için değil, Calaca için de değil, sadece dünyanın en güzel kızı olan Başkanın Kızı için.