Helium Rain
Helium Rain, uzay taşımacılığı yapan bir şirketi yönettiğin tek oyunculu bir uzay simülasyonudur. Sözleşmeleri karşılamak için kaynak ticareti yap, gemi ve istasyon satın al! Satın almak ve satmak için istasyonlara yanaş veya gemini yükselt, daha verimli olması için teknolojini yükselt ve korsanlığı önlemek için filonu askerileştir.
Hem gerçek zamanlı hem de uzun vadeli stratejilerde ustalaşmanız gerekecek: Savaş gemisinin yok edilmesi ekonomi üzerinde doğrudan bir etkiye sahipken, savaş ilan etmek, uzay uçuş ortamını biraz daha saldırgan hale getirir...