Hell is Us
Dünyada cehenneme en yakın olan şey savaşsa, bunun nedeni dünyanın şeytanların en kötüsünü barındırıyor olmasıdır; yani insanlığı. İç çatışmalarla yıkılan izole bir ülkede, geçmişinin sırlarını keşfet ve gizemli bir felaketin yankılarıyla başa çık.