Hell Let Loose - Red Skies
Red Skies DLC'si ile şanlı zafere koşun. Savaş boyunca, özellikle de Ocak ve Şubat 1942 arasındaki muharebelerde askerler tarafından kullanılan Sovyet Hava İndirme üniforması, en olumsuz hava koşullarında bile savaşmalarına yardımcı olmak için askerler tarafından giyildi.