Ultimate Infantry Bundle
Tanksavar roketatarlar, destek teçhizatı ve en üst düzey silahlarla donatılmış 9 Elite Infantry Soldier (Elit Piyade Askeri) al. Bu paket ile, her tarafın sahip olduğu kendi elit piyade askerleri ile En Gelişmiş İkinci Dünya Savaşı Deneyimine dal.