Heroes & Generals WWII
Nihai Oynaması Ücretsiz, büyük ölçekli, çok oyunculu, nişancı deneyiminde ateş et, bir şeyleri patlat, uç veya emirler yağdır. Binlerce oyuncu, bir sürü çarpışmada devasa bir milletler savaşı için mücadele ediyor. 15 şehri ilk ele geçiren zaferi kapıyor.
Generaller strateji geliştirirken ve askerlerine yardım etmek için kaynaklar sağlarken devam eden birçok savaşta dünyanın her bir yanından tanıştığın yeni kardeşlerinle savaş. Bir asker olarak, yaptığın her şey savaşı etkiliyor.
Acımasız Panter Tankının korkusunu, Yak-9B savaşçı 20mm topunun gücünü veya M8 Greyhound'un gizliliğini keşfet. Ölümcül PPS-43, efsanevi Tommy Silahı veya nadir ancak ölüm saçan FG-42 ile savaşa katıl.
Cephanene eklenebilecek 65+ Silah, 70+ araç ve hava aracı mevcut. Bunlar yeterli değilse düşmanı rezil etmek için somun anahtarını kullanabilirsin!