Hi-Fi RUSH: Bossplay Kostüm Paketi
Not: Bossplay Kostüm Paketi satın alınarak erişilebilir ve içinde ana oyunda veya Hi-Fi RUSH Deluxe Edition'da bulunmayan içerikler vardır. Bossplay Kostüm Paketi'ne erişmek için Hi-Fi RUSH ana oyunu gereklidir.