Hide and Seek
Saklanan takım, çeşitli nesnelere dönüşebilir ve daha yüksek bir hareket hızına sahiptir.
Bir oyuncunun bir nesneye dönüştükten sonra tespit edilmesini daha zorlaştırmak için, harita boyunca çeşitli dinamik nesneler dağıtılmıştır ve her harita yeniden yüklemesinde pozisyonlarını değiştirirler.
Arayan takım yavaş hareket eder ve dar bir görüş alanına sahiptir. Diğer takımın aksine, nesnelerin içinden göremezler.
Her iki takımın da çift zıplama yeteneği vardır. Dolaplarda, kapılar açılıp kapanabilir, böylece içinde saklanabilirsiniz.