HITMAN - Yılın Oyunu Sürümü
Bu mükemmel oyun alanında Agent 47 olarak eğlenirken deneyim kazan ve usta bir suikastçı ol! Dünyanın dört yanındaki egzotik mekanlarda, katanadan suikast tüfeğine, patlayan golf topundan tarihi geçmiş makarna sosuna kadar her türlü aracı kullanarak hedeflerini ortadan kaldır.