Oyun içinde kullanılan satın alınabilir öğeler (ek içerik, teklifler veya para birimi) mevcut mu?HITMAN Suikast Dünyası, Epic Games Store'dan satın alınabilecek Kontratlar, Kıyafetler, Silahlar ve Eşyalar şeklinde ek içeriklere sahiptir.
HITMAN Suikast Dünyası - Ücretsiz Başlangıç Paketi, oyunun ICA Facility konumuna (Guided Training, Freeform Training ve The Final Test) ve Dubai'deki "The Sebastian Principle" gerginlik kontratına erişimin yanı sıra dönüşümlü sezon içeriklerine dönemsel ücretsiz erişim ve ünlü hedeflere sınırlı erişim veren bir ücretsiz sürümdür.
Oyun içi mağaza, kullanıcıyı satın alma işlemini tamamlamak için Epic Games Store'a yönlendirir. Diğer platformlarda oynarken, farklı ödeme platformları kullanılabilir.