HITMAN WOA - Deluxe Paket
Ölüm Yaklaşıyor. Ajan 47, Suikast Dünyası üçlemesinin heyecan dolu son bölümü olan HITMAN 3'te geri dönüyor.. HITMAN 3 - Deluxe Paket ile HITMAN 3'e yeni içerikler ekleniyor.