HITMAN Trilogy
Suikast Dünyası üçlemesindeki üç oyuna da erişim kazan. Üç oyunda ve 20'den fazla mekânda geçen en son casus-gerilim hikâyesinde Ajan 47'nin yerine geç.
Bu paket, üçlemedeki her oyunun Standard Edition'ını oynaman için gerekli her şeyi içerir.