HITMAN Suikast Dünyası Deluxe Paket
Kapsamlı Suikast Dünyası koleksiyonuyla Ajan 47 olarak oyna. 20'den fazla simgeleşmiş konum, yüzlerce meydan okuma ve ayrıcalıklı indirilebilir içeriklerin tamamı tek bir kapsamlı pakette toplandı.