HITMAN Suikast Dünyası Bölüm: Sapienza
Suikast Dünyası üçlemesindeki birçok konumdan biri olan Sapienza, İtalya'yı deneyimle. Görevin ölümcül biyolojik silahı ve geliştiricisini etkisiz hale getirmek.
Ajan 47'nin ölümcül bir biyolojik silahın izini sürmesi ve silahı geliştiren Silvio Caruso'yu ortadan kaldırması için gönderildiği tablovari İtalyan kasabasını keşfet.
Bu, Freelancer ve VR oyun modlarına erişim sağlamaz. Suikast Dünyası'nın tam sürümüne yükseltme seçeneği mevcuttur.