HITMAN Suikast Dünyası - Ücretsiz Başlangıç Paketi
Ajan 47 olarak Suikast Dünyası üçlemesinin başlangıcını ÜCRETSİZ deneyimle. ICA Ajanı olma yolculuğuna bir çaylak olarak başlayıp eğitim tesisinde yöneticinle tanış. Artık harekete geçmeye hazırsın.