Hob
Metin veya diyalog olmadan sunulan Hob’un hikayesi, gezegeni keşfedip içinde bulunan tuhaf yaşam formlarıyla etkileşim kurdukça ortaya çıkacak.
Harabeleri keşfet, perilerle dost ol ve onların soyunu tehdit eden azılı canavarlarla savaş.