Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy, Harry Potter kitaplarında tanıştığımız evrende geçen, açık dünyaya sahip aksiyonlu bir RPG oyunudur. Büyülü canavarları keşfederken tanıdık ve yeni yerlerde yolculuğa çıkın, karakterinizi özelleştirin ve iksir üretin, büyü yapmada ustalaşıp yeteneklerinizi geliştirin ve hep olmayı istediğiniz o büyücüyü olun.
1800'lerde Hogwarts'ı yaşayın. Bu oyunda karakteriniz, büyücülük dünyasını yerle bir etmekle tehdit eden kadim bir sırrın anahtarını elinde tutan bir öğrenci. Çeşitli müttefikler edinin, Karanlık büyücülerle savaşın ve büyücülük dünyasının kaderini tayin edin. Mirasınızın nasıl olacağı size bağlı. Yazılmamış olanı yaşayın.
Ek bir zindana erişim sağlayan özel Perili Hogsmeade Dükkânı Görevini, Esnaf Kozmetik Setini ve oyun için Hogsmeade dükkânını içerir.