Hogwarts Legacy: Karanlık Sanatlar Paketi
Hogwarts Legacy, insanı içine çeken, açık dünyaya sahip bir RPG oyunudur. Şimdi ipleri elinize alarak büyücülük dünyasında kendi maceranızın tam ortasındaki yerinizi alabilirsiniz.