Homeworld 3 - Savaş Oyunları - Somtaaw Filosu Paketi
DLC içeriğini oynamak için Homeworld 3 gerekir. Neredeyse tüm DLC içerikleri yalnızca Savaş Oyunları modunda kullanılabilir.
Yaratık Avcıları geri döndü! Son olarak Homeworld: Emergence'ta oynanabilen ikonik bir kiith, Homeworld 3'ün Savaş Oyunları modunda geri dönüyor. Yenilmez Somtaaw filoları, Hiigara Donanması'nın klasik ateş gücünü birleştirerek uyarlanmış endüstriyel madencilik ekipmanlarıyla güçlendiriyor. Somtaaw filoları, Taşıma Gemilerindeki güçlendirilmiş zırh ve iyon topları ve zor durumlarda dost gemileri onarabilen onarım yeteneğine sahip Kaynak Denetleyiciler ile hayatta kalmaya önem veriyor. Kiith Somtaaw ayrıca, Savaş Oyunları'na yepyeni iki gemi sunuyor: Mürit Saldırı Gemisi ve Ağır Fırtına Fırkateyni.