Homeworld Remastered Collection
RTS türünü yeniden tanımlayan destansı uzay strateji oyunlarını deneyimle. 30'dan fazla tek oyunculu görevde filonu kontrol et ve bir donanma kur. Tüm stratejik durumlar için birim türlerini, filo dizilimlerini ve uçuş taktiklerini belirle. İleri seviye teknolojiden faydalanarak hafif savaş gemilerinden devasa taşıma gemilerine kadar her türlü uzay aracını inşa et.
Homeworld oyunları, orijinal geliştirici ekibin çekirdek kadrosuyla, hevesli hayran topluluğunun çok önemli katkı ve destekleri ile özenle yeniden düzenlendi. Relic'in geliştirdiği sevilen uzay strateji oyunları Homeworld ve Homeworld 2'yi günümüz oyuncuları ve modern işletim sistemleriyle tanıştıran Homeworld Remastered Collection, gelişmiş teknolojiyi yansıtan yepyeni grafiklerin yanı sıra yeniden düzenlenmiş oyun müzikleri ve orijinal seslendirme sanatçılarının yeni, yüksek kaliteli ses kayıtlarını içeriyor.
Bu koleksiyon ayrıca ücretsiz bir promosyon olarak Homeworld Classic ve Homeworld 2 Classic'in yeniden düzenlenmemiş, en saf halini koruyan ve modern işletim sistemleriyle uyumluluğu olan orijinal yapımlarını da içerir.
Homeworld Remastered Collection, ayrıca Homeworld Remastered Çok Oyunculu moduna erişim sağlar. Homeworld ve Homeworld 2'nin çok oyunculu rekabetçi oyun modları tek bir merkezde birleşerek her iki oyunun içeriklerine (ırklar, haritalar, oyun modları), iyileştirmelerine, özelliklerine ve teknolojisine erişim sağlıyor. Sana ise bu destansı, kapsamlı uzay savaşlarını çok oyunculu rekabetçi ortamda dilediğin kadar oynamak kalıyor.
Tamamen 3D uzay ortamında taktiklerini planla, inşa ettiğin 100'den fazla uzay geminle savaş.
Homeworld Remastered Çok Oyunculu moda erişim: Homeworld ve Homeworld 2 ırklarıyla, 23 haritada veya yeni oyun modlarında 8 kişiye kadar oyna.