Özel kozmetik ögelerini Savaş Bileti 5. Tier Skip Paketi ile güvenceye al. Bu paket, mevcut Sezon sona ermeden önce Savaş Bileti'nin kademelerinde ilerlemek için sonraki 5 kademenin kilidini hemen açar.
Tier Skip'ler, satın alma işleminden hemen sonra uygulanır ve yalnızca Savaş Bileti ile uyumludur.