Hood: Outlaws & Legends - Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle
Savaş Bileti + 25 Kademe Atlama Paketi'nde, 103 öğeli Savaş Bileti ve ilerlemeyi 25. seviyede başlatmak için 25 Kademe atlaması yer alır. 3. Sezon döneminde kademelerde ilerleyerek eşsiz kıyafetlerin, silah görünümlerinin ve bayrakların kilidini aç.
Savaş Bileti + 25 Kademe Atlama Paketi, Ostara 3. Sezonu içerir; 103 öğeli Savaş bileti ve 25 Kademe atlama ile Savaş Bileti ilerlemesini 25. seviyeden başlat. Her Kanun Kaçağı için eşsiz kıyafetlerin, silah görünümlerinin ve bayrakların kilidini açmak için 3. Sezon döneminde kademelerde ilerle.