Hood: Outlaws & Legends - Season 3: Ostara - Battle Pass
3 Sezonluk Savaş Biletinin üçüncü bölümü olan 3. Sezon: Ostara – Savaş Bileti'nde çok çeşitli, süre sınırlı ve eşsiz kozmetik öğelerin kilidini açabilirsin.
3 Sezonluk Savaş Biletinin üçüncü bölümü olan 3. Sezon: Ostara – Savaş Bileti'nde, her Kanun Kaçağı için çok çeşitli eşsiz kozmetik öğelerin kilidini açabilirsin.