Horizon Chase Turbo
Horizon Chase Turbo, 80'lere ve 90'lara damgasını vuran Out Run, Top Gear (SNES), Rush ve diğer benzer oyunlar gibi oyunlardan esinlenen bir yarış oyunudur. Bu oyun klasik arcade oynanışı yeniden yaratıyor ve sınırsız bir eğlence sunuyor.
Horizon Chase Turbo, en iyi arkadaşlarınla aynı koltukta oyun oynadığın o uzun geceleri hatırlatan nostaljiyi geri getiren bir Çok Oyunculu Bölünmüş Ekran modu sunuyor.
Horizon Chase Turbo, geçmişten ilham alırken çağdaş olmayı da ihmal etmiyor. Görünür çokgen ve ikincil renk estetiği eşsiz bir atmosfer oluşturuyor.
Horizon Chase Turbo'da aracını olağanüstü yerlerde sürecek, güneşin batışını izleyecek, rüzgâr, kar, volkanik küller ve hatta sert kum fırtınaları ile yüzleşeceksin.
Lotus Turbo Challenge, Top Gear (SNES) ve Rush gibi klasik arcade yarış oyunlarının müziklerini besteleyen efsanevi besteci Barry Leitch'in bestelediği oyun müzikleri ile.