Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
Oyuncu, en klasik üstü açılabilir roadster'a ithafen tasarlanmış özel bir yeni araba ile başlar. Ve kilidi açılabilir 5 harika kaplama.
Ana hikâyeden özenle seçilen ve bu Yaz deneyimi için yeniden tasarlanan 12 Sunny Roads seti. Birincisi hariç, diğer tüm yarışların kilidini açman gerekiyor.