Horizon Chase Turbo - Senna Forever
Bu Genişletme Paketi, efsane pilot Ayrton Senna'yı anmak için onun kariyerinden ilham alarak oyuna tamamen yeni arabalar, pistler ve özellikler getiriyor.
Senna Forever'a özel yepyeni birinci şahıs görüş açısıyla kokpitin içerisinden en sıcak anları bizzat yaşa.
Senna Forever'a özel yeni yarış stratejileri mekanikleriyle zorlu kararlar ver, yarış pistlerini ve hava koşullarını göz önünde bulundurarak arabanı düzenle.
Kariyer Modu'nda 130'tan fazla Senna's Mark'ın peşine düşerek efsane sürücünün olağanüstü performansını yakalamaya çalış.
Şampiyona Modu'nda (Championship Mode) 18 farklı takımdan birini seç ve üç farklı kategoride yarış dünyasına hükmet. Bu oyun modunda oynamak üzere 30'dan fazla arabanın kilidini aç.
Tek başına veya 4 yerel oyuncuya kadar oynanabilen her bir şampiyonada rastgele oluşturulan hava, pist ve rakip koşullarının tahmin edilemezliğiyle eşsiz yarışlara katıl.