Gizemli yeni tehditler barındıran görkemli ama tehlikeli yeni bir sınıra doğru ilerlerken Aloy'a katılın. Bu Complete Edition, ana oyundan sonra devam eden Burning Shores hikâye genişlemesi dahil olmak üzere bonus içeriklerle birlikte eleştirmenlerce beğenilen Horizon Forbidden West'in tadını PC'de çıkarmanızı sağlar.
Horizon'ın kıyamet sonrası dünyasına dönüp uzak diyarları keşfedin, daha büyük daha korkutucu makinelerle savaşın ve hayret verici yeni kabilelerle tanışın.
Bu tehditlerin arkasındaki sırları çözüp, dünyaya düzen ve dengeyi yeniden getirmek Aloy'un elinde. Yol boyunca eski dostlarıyla yeniden bir araya gelmesi, savaşan yeni gruplarla ittifaklar kurması ve kadim geçmişin mirasını çözmesi gerekiyor.