Gelecekte makinelerin yönettiği bir dünyanın sırlarını açığa çıkarmak isteyen Aloy'un efsanevi görevini deneyimle. Bu ödüllü aksiyon RYO'da avına karşı yıkıcı taktiksel saldırılar düzenle ve muhteşem açık dünyayı keşfet!
Ölümcül makinelerin yönettiği bir dünyanın sırlarını açığa çıkarmak isteyen Aloy'un efsanevi görevini deneyimle.
Kabilesinden dışlanan ve geçmişini bilmek isteyen genç avcı, kaderini keşfeder. Geleceği tehdit eden büyük bir şeyi durdurmaya çalışacaktır.