Horror Adventure : Zombie Edition (Demo)
Korku Macerası: Zombi Sürümü, kıyamet sonrası bir dünyada geçen bir zombi nişancı oyunudur. İnsanları öldüren ve onları zombilere dönüştüren gizemli bir virüs salgını olmuştur. Birkaç kurtulan kalmıştır. Bu gezegende kalan birkaç kişiden biri olarak, ölümsüzler şehrinde yaşamanın nasıl bir şey olduğunu deneyimleyin. Ölülerle savaşın, diğer insanları kurtarın, dünyada avlanın ve hayatta kalmanın yollarını bulun. Virüs bulaşmış insanları öldürün ve ailenizi koruyun..
Not: Demo sürümü eğitim alanına ve 1. bölüme erişim sağlar. Tüm bölümlerle tam oyun oynamayı deneyimlemek için Tam Sürümü Satın Alın.