Jetonların, joystick'lerin ve piksellerin içinde atari salonlarında uzun saatleri geçirmiş olanlar için Bodrum Katını düşük çözünürlük ve yüksek eğlence dolu görkemli zamanlara döndürecek bir paket! Bodrum Katını kişiselleştirmen için bu milenyumda doğanlar da dâhil herkesin bayılacağı 80'ler dokunuşu sunan 8-bit unsurlar.
Duvarları, zemini, kapıları ve kanepeyi eski dönem video oyunlarının tarzında donatarak rakiplerine bu zamansız ortamda yarışmayı öğretmenin tam vakti.
Dahası da var: Bu pakette Unleashed Profilin için birer özel simge, etiket ve arka plan içeren 3 özel unsur da var! Bu yeni Retro Game Customization Pack, şimdiden unutulmaz bir klasik hâline geldi.