Zero Gravity Checkpoint ile fizik yasalarına meydan okumaya hazırlan! Araban göğe yükselecek ve bir süper takviyeyle piste geri dönecek. Aşırı dinamik ve öngörülemez yarışlar seni bekliyor!
Yarışırken uçuyormuş gibi mi hissediyorsun? Yeni Zero Gravity Checkpoint modülünün yer çekimine dayanıklı etkisi olabilir! Piste yerleştir ve arabanın göğe yükselip havada süzüldüğünü görmek için kontrol noktasını geç. Endişelenme, tam yüklü bir takviyeyle tekerleklerin asfalta anında geri döner; çünkü sıfır yer çekiminde takviyenin yeniden yüklenme hızı fırlar! Aşırı dinamik ve öngörülemez yarışların hayranları için kusursuz bir modül. Kaçırmaman gereken Zero Gravity Checkpoint modülüyle fizik yasalarına meydan oku ve eğlen!