Alfa Romeo 155 V6 TI ve Lancia 037 gibi İtalyan yapımı speedster arabalarının direksiyonlarında yarışarak heyecanı tecrübe et veya efsane Fiat 500D Modificado ve ikonik Vespa 90 SS Super Sprint (1966) arabalarıyla tatlı yaşamın keyfini çıkar.
Made in Italy Expansion Pack ile çatı kiremitlerinin, tuğlaların ve taşların arasında gücünü herkese göstermeye hazırlan!