Hotel - Lake Edition
Lake Edition, ilave bir tatil konumu sunar: pastoral bir göl ve onu çevreleyen orman. Gerçek bir huzur mekânı olan bu alan, doğayı ve muhteşem gezi parkurlarını seven tatilcilerin kalabileceğin bir otel inşa etmek için ideal bir seçim.