Humble
Sadece Humble uygulamasındaki Humble Choice üyeleri için özel olarak sunulan bir avantaj olan Humble Games Koleksiyonunda, başından kalkamayacağın bir sonraki bağımsız oyunu keşfet! Koleksiyonun kilidini açmak için hemen uygulamayı indir.
Windows PC için ücretsiz Humble uygulaması, Humble Games Koleksiyonunu barındırıyor ve daha birçok harika Humble oyununun kapısını aralıyor.
Aktif bir Humble Choice üyesi olarak erişebileceğin Humble Games oyunlarıyla sürekli büyüyen bir kütüphane olan Humble Games Koleksiyonunda, başından kalkamayacağın bir sonraki bağımsız oyunu keşfet.
Humble Games Koleksiyonunda UNSIGHTED, Wizard of Legend, Forager, Dodgeball Academia ve Void Bastards gibi en popüler ve topluluğun beğendiği oyunlar vardır ve her ay yeni içerik eklenir.
Humble Choice üyeleri aynı zamanda Humble uygulamasından 50'den fazla DRM'siz klasik bonus oyunu da indirebilir. Eski popüler oyunları yeniden oyna, deneysel tarzdaki tuhaf oyunları keşfet ve hazine niteliğindeki bağımsız oyunlarla dolu bir arşivin içinde kaybol.
Humble Choice, Humble'ın her ay sadece 11,99 USD karşılığında Humble'ın en iyi oyunlarını oynamana izin veren aylık üyeliğidir.
Buna ek olarak üyeler Humble'da özel üye avantajlarına ve ödüllerine sahip olurlar. Humble Store'da edinebileceğin indirimler bu avantajlardan biri.