I See Red
I See Red çılgın bir oyun deneyimi sunarak ortalığı kasıp kavurmana ve tüm gemileri dize getirmene olanak sağlıyor. Etkileşime girebildiğin her şeyi yıkabilirsin. Her kapak ve detay binlerce parçaya bölünebilir. Bunu fırsatı değerlendir ve düşmanlarını ele ver. Ayrıca düşmanlarını kendi çıplak ellerinle acımasızca infaz edebilirsin.
Her biri kendi silahlarına, güçlendirmelerine ve fazlasına sahip İnsanlar, Robotlar ve Uzaylılar tarafından yönetilen uzay gemilerini istila ederek tüm galaksi boyunca savaş. Ne zaman yeni bir aşamaya geçsen keşfedilmemiş yeni yollar, daha güçlü beceriler, daha önce hiç görmediğin korkusuz düşmanlar, en inanılmaz yetenekler ve daha fazlasını deneyimlemek için zorlukların üstesinden geleceksin. Her yeni aşamada oyunu daha çeşitli hale getir ve intikamını almak için yenilikçi yollar ara.
Sana böyle tarifsiz acılar çektiren kişiyi bulmak için uzayın sonsuz karanlığında seyahat eden bir kanun kaçağısın. Aslında arayışına o kadar odaklanmışsın ki, gözün başka hiçbir şey görmez, bu da çevreni suskunlaştırır. Bu sayede hedeflerini gözüne daha net görünür ve durmadan KIRMIZI renkte ışıldar. İçten içe yozlaştın, seni bu hale getirmek için ne yaptıklarını bulmaya kararlısın.