Oyun Müzikleri - Bardic Inspiration Vol. 1
Idle Champions video oyunundaki karakterlerden ilham alan şarkıların her biri Bardic Inspiration şovunun ilk 20 bölümünden özenle seçilerek Los Angeles'taki Central Command Studios'ta kayıt edildi. Bu şarkılar esasen şovun haftalık bölümleri esnasında Jason Charles Miller, Dylan Wilks, konukları ve izleyicileri tarafından yazıldı ve bestelendi.
Jason Charles Miller ve Kenley Shea'nın vokal yeteneğini öne çıkaran Bardic Inspiration Vol. 1 oyun içerisinde veya bir D&D hazırlama bölümünde sana yoldaşlık edecek!