Kurucu Paketi 7
EPIC Kurucu Paketi, Forgotten Realms'in derinliklerine doğru bir maceraya başlaman için gereken nadir güçlendirmelerin yanı sıra özel ve seçkin içeriklere ev sahipliği yapıyor!