Professor Orb Familiar Pack
Eşlikçi paketleri özel bir eşlikçiyi ve daha ileri ve daha hızlı ilerlemene yardımcı olacak iksir koleksiyonları içerir! Eşlikçiler, Şampiyonların seviyelerini yükseltme, canavarlara tıklama veya ulti yeteneklerini kullanma gibi belirli görevler verebileceğin NPC'lerdir.