INDUSTRIA
INDUSTRIA, Soğuk Savaş'ın bitiminden kısa bir süre önce seni Doğu Berlin'den paralel bir gerçekliğe götüren birinci şahıs bir nişancı oyunudur. Kayıp bir iş arkadaşını ararken gizemli bir paralel boyutta karanlık bir geçmişin sır perdesini aralıyorsun.
Berlin duvarının yıkıldığı akşam genç bir kadın, gizemli bir takım durumlar sonucu kaybolan iş arkadaşını bulmak için paralel bir boyuta dalar. Doğu Berlin'deki kontrol noktaları insan seli akınlarına uğramaya devam ederken Nora, bu dünyadan firar edip bilinmeyen zaman katmanlarına ve bilinmeyen bir kadere doğru yol alır.
Berlin, 9 Kasım 1989: Kırk yıllık bölünmenin ardından binlerce araba Almanya'yı ikiye bölen sınırı aşıyor. Duvar artık yıkıldı!
Bunlar yaşanırken, Doğu Berlin yakınlarındaki gizli bir araştırma tesisinde bir adam kaybolur. Adamın elveda mesajı senin eline geç ulaşır. Oraya vardığında Devlet Güvenlik (State Security) yetkililerinin, araştırma projesi hakkındaki tüm kayıtları çoktan yok ettiğini görüyorsun. Tesis binası terk edilmiş ve boşaltılmış.
Walter'ı arama çabaların seni tesisin merkezinin derinliklerine, zamanın akmıyor gibi göründüğü yere, evrenin tam kalbine götürür. Karanlık sır, perdenin arkasında iyi gizlenmiş bir şekilde pusuda bekliyor.