Insurgency: Sandstorm - Deluxe Edition
Insurgency: Sandstorm Deluxe Edition ana oyunu ve Sene 1 Biletini içerir. Şiddetli co-op ve PvP çok oyunculu modlarda takımınız zafer için savaşırken ölümcül yakın mesafe çatışmalarında her mermiyi hissedin ve her darbeden korkun.