Insurgency: Sandstorm - Exodus Seti Paketi
Artık önüne bakıp her şeyi arkanda bırakmanın vakti geldi. Exodus Seti Paketi'ni satın al ve Exodus temalı özel donanım eşyalarına ve silah kaplamalarına sahip ol.