Insurmountable
Insurmountable, oyuncuların dev dağları aştığı, ölümlerin kalıcı olduğu bir macera roguelike oyunu. Yöntemsel olarak oluşturulan çevreler sayesinde hiçbir iki tırmanış birbirine benzemeyecek. Hayati değerlerinin kritik aralığa düşmemesine dikkat ederek tırmanıcının hayatta kalmasını sağla.
Ancak endişelenme. Zaman geçtikçe giderek güçleneceksin. Tırmanıcının hangi güçlere sahip olması gerektiğini belirlemek için sofistike bir beceri sisteminden faydalan.
Üç gizemli hikâyenin her birinde tehlikeli hayvanlarla karşılaşacak, ölümcül uçurumları aşacak ve hem iyi hem de kötü karakterlerle tanışacaksın ancak bunların hepsi insan olmayacak. Bu noktada da kararlarının her biri takip eden olayların şeklini belirleyecek.
Üç dağın fethedilmesi gerekiyor. Her biri bir öncekinden daha yüksek ve ölümcül. Insurmountable'da bilinmeyen tehlikelerle başa çıkacak, tahmin edilemez olaylara karşı anlık tepkiler verecek ve en nihayetinde, tıpkı hayatta olduğu gibi, kararlarının sonuçlarını her zaman bilemediğini fark edeceksin, ancak her şeye rağmen bunlarla başa çıkmak zorunda kalacak ve en sonunda olayların senin düşündüğünden daha farklı sonuçlar doğuracağını göreceksin.