Jackbox Party Pack 4
Bu öykülü parti oyunu dizisinin en büyük ve kırkıncı üyesi, ortalığı yıkıp geçirecek beş değil TAM BEŞ BUÇUK oyunla geliyor!
1) Aklınızı uçuracak bölüm Fibbage 3 (2-8 oyuncu). Yepyeni soru tipleriyle ve oyun moduyla Fibbage oynayın: Enough About You (3-8 oyuncu). Arkadaşlarınızla ilgili tuhaf şeyleri tahmin edin.
2) Web tabanlı çerçeve oyunu Survive the Internet (3-8 oyuncu). Arkadaşlarınızın "çevrimiçi" yorumlarını koparan şekillerde değiştirin.
3) Korkunç randevu maratonu Monster Seeking Monster (3-7 oyuncu). Özel güçleri olan diğer canavarlara mesaj atıp randevulaşın.
4) Yoldan çıkmış münazara yarışı Bracketeering (3-16 oyuncu). Saçma tartışmalara mantıklı bahisler yatırın.
5) Fazlası olan sanat oyunu Civic Doodle (3-8 oyun). Köy çizimlerini iyileştirmek için yarışın.