John Wick Hex
John Wick Hex dünyaca sevilen film serisinin profesyonel tetikçisi John Wick gibi düşünmenizi ve hamle yapmanızı sağlayan hızlı tempolu ve aksiyon odaklı bir strateji oyunudur. Filmin perde arkasındaki yaratıcı ekiplerle yakın iş birliği içinde oluşturulan John Wick Hex, hikâye evrenini genişletirken serinin klasik gun fu tarzını yakalayarak dövüş temalı satrancı bir video oyunu olarak hayata geçiriyor. Oyuncuların hızlı kararlar vermesi ve gerçekleştirecekleri her eylem ve saldırının sonuçlarını göz önüne alması gerekiyor.
Stratejik hareketlere dayalı dövüşü benzersiz şekilde harmanlayan John Wick Hex, filmlerdeki eşsiz taktiksel dövüşlerin ruhunu yakalıyor ve strateji ile aksiyon video oyunu türleri arasındaki ince çizgiyi ortadan kaldırıyor. Yeni silahlar, kıyafet seçenekleri ve mekânların kilidini açmak için ana hikâye modunda (oyun için yaratılan orijinal hikâyeyi içerir) iyi bir performans göstererek ilerleyin. Her silah, kullanacağınız taktikleri ve oynama yönteminizi değiştirir. Cephane sınırlı ve gerçekçi görünüme sahiptir; bu nedenle, şarjör doldurma sürenizi ayarlayın ve görev sırasında bulduğunuz silahlardan en iyi şekilde yararlanın.
Winston ve Charon'u, doğuştan gelen hakkını arayan tehlikeli bir düşmandan kurtarmak için umutsuz bir göreve atılan John'un hikayesinin anlatıldığı filmlerin öncesini konu alan bu orijinal ve yepyeni hikayeyi tecrübe edin. Bu hikaye, ikonik rolleri filmlerden alınan dünya çapındaki seslendirme sanatçıları Ian McShane ve Lance Reddick ve oyunda 'Hex' adındaki kötü adam rolüyle seslendirme efsanesi Troy Baker gibi yıldız isimler tarafından hayata geçirildi. John Wick Hex, filmlerin tarzını eşsiz bir kara film grafikli sanat tasarımıyla ve ünlü besteci Austin Wintory'nin orijinal eseriyle oyuncuya sunuyor.