Jotun: Valhalla Sürümü
Jotun, İskandinav mitolojisinde geçen elle çizilmiş aksiyon keşif oyunudur. Jotun'da, utandırıcı bir ölümle hayatı son bulan ve Valhalla'ya girmek için Tanrılara kendini kanıtlaması gereken bir Viking savaşçısı olan Thora'yı oynuyorsunuz.
Jotun: Valhalla Sürümünde, Jotun'un daha şiddetli versiyonlarına karşı en üst düzey savaşları içeren Valhalla Modu var! Tanrıları etkilemek isteyenler için gerçek bir meydan okuma!