Jurassic World Evolution 2: Deluxe Edition
Jurassic World Evolution 2, Frontier'in son derece başarılı, çığır açan sürükleyici 2018 yönetim simülasyonu Jurassic World Evolution'ın heyecanla beklenen devam oyunudur. Merak uyandıran yeni bir hikâyeli sefer, inanılmaz yeni özellikler ve büyüleyici bir gerçeklikle hayata getirilmiş dehşet verici yeni dinozorlar sunar. Genişletilmiş inşaat ve daha fazla özelleştirme seçeneğiyle birlikte sonuç çok daha büyük, daha iyi ve gerçekçi bir Jurassic World oyunudur.
Kendinizi Jurassic World: Fallen Kingdom'ın sarsıcı olaylarından sonrasını anlatan büyüleyici ve özgün bir Jurassic World'e kaptırın. Filmlerdeki Dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum) ve Claire Dearing (Bryce Dallas Howard) gibi ikonik karakterlerin yanında çalışırken dinozorları kontrol etme, koruma ve zapt etme çabalarına öncülük edin.
Kaos Teorisi modu, favori filmlerinizin en önemli anlarını beklenmedik bir gelişmeyle oynamanıza olanak sağlar. İkonik Jurassic World ve Jurassic Park filmlerinden her seviyenin beş filmdeki dönem ve konumlarında geçtiği "ya böyle olsaydı" senaryolarını tecrübe edin. Kendinizi Jurassic World serisinin kalbine bırakın ve tahmin edilemez sonuçları olan yeni zorlukların idaresinde görevlendirildiğinizde işlerin nasıl olacağını görün.