Karos Classic
Karos. Rebirth: Classic Edition, oyuncuları inanılmaz bir fantastik dünyaya sürükleyen, çok sayıda olağanüstü macera sunan klasik bir MMORPG'dir. Çeşitli konumlar, çok sayıda zindan ve çeşitli canavarlarla dolu bu sürükleyici deneyime balıklama dalın.
Azmara'nın dünyası, oyuncu-oyuncu (PVP) etkileşimlerine büyük önem veriyor. Kahramanınızın savaştaki hünerini kanıtlamak için konumlar için büyük savaşlara katılın ve PVP arenasına katılın. Karakter özelleştirme seçenekleri, çok çeşitli kostümler ve harika binekler ve evcil hayvanların dahil edilmesiyle, kahramanınızı gerçekten eşsiz hale getirecek şekilde özelleştirin.
Oyun çok çeşitli meslek ve sınıflara, hizip ve lonca savaşlarına, zindan baskınlarına ve gelişmiş bir zanaatkarlık sistemine sahiptir. Bu temel MMORPG mekaniği oyuncuların etkileşimde kalmasını ve eğlenmesini sağlar. Ek olarak Karos, Fletta sihirli enerji sistemi gibi orijinal özellikleri de sunuyor. Yeni sunucuların sürekli açılması, oyuncuların Azmara'nın kahramanlarının saflarına katılmaları için kolay bir giriş noktası sağlıyor.
Karos. Rebirth: Classic Edition, hem yeni gelenlere hem de deneyimli MMORPG meraklılarına hitap eden, öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor bir oyun sunuyor.