Kaze and the Wild Masks
Kaze and the Wild Masks'de, Crystal Islands'ta 90'ların platform oyunları tarzında bir yolculuğa çıkacaksın. Kaze olarak oyna ve arkadaşın Hogo'yu adalarda kaos yaratan bir lanetten kurtar. Wild Masks'in gücünü uyandırarak öfkeli canlı sebzelerle yüzleş. Bir kaplan gibi saldır, bir kartal gibi gökyüzünde süzül, bir kertenkele gibi koş ve bir köpekbalığı gibi denize hükmet.